Kako bi se optimizirali procesi i poboljšala efikasnost, povezivanje ERP sustava s DMS-om jedan je od ključnih koraka. DocDoc.C jednostavno se može povezati s drugim sustavima putem RestAPI-ja. Trenutno je DocDoc.C integriran sa sljedećim ERP-ovima: Virga, Pantheon, Business central, HoloERP te sa sustavima za e-račune: MojeRačun, FINA e-račun, Edinet.
ERP (Enterprise Resource Planning) je centralni sustav svakog poslovanja kojim se planiraju i kontroliraju svi procesi i resursi unutar organizacije. Glavna prednost ERP sustava leži u tome što centralizira veliku količinu podataka te generira dokumente kao što su računi, narudžbenice, putne naloge i sl.
Integracija s DMS-om omogućuje učinkovito upravljanje i organizaciju tih dokumenata dok se s ERP-om radi samo povezivanje na određeni dokument što znači da korisnici mogu pristupiti relevantnim dokumentima izravno iz sučelja ERP-a.
DocDoc.C DMS sustav od ERP-ova dobiva šifrarnike u kojima su podaci o partnerima, mjestima troška, projektima i sl. Iz DMS sustava prenose se podaci o ugovorima u ERP, bez obzira što su dokumenti učitani i spremljeni u DocDoc.C-u. Status određenog dokumenta može se automatski povući iz ERP-a u DMS sustav (npr. status o plaćanju).
Integracija ovih sustava omogućava najvažnije benefite:
- Prijenos ugovora u ERP
- Prijenos računa u ERP
- Praćenje statusa računa kroz DMS
- Upravljanje šifrarnicima kroz ERP sinkronizaciju
- Formirani dokumenti u DMS-u (pojednostavljeni pregled podataka iz ERP-a)