DocDoc.C je spreman za fiskalizaciju 2.0! 

ruj 23, 2025

Od 1. rujna 2025. na snazi je novi Zakon o fiskalizaciji, a njegova puna primjena počinje 1. siječnja 2026. Fiskalizacija 2.0 ne znači samo novu regulativu, već i promjenu u načinu poslovanja – od izdavanja računa, obrade i odobravanja, do arhiviranja i praćenja. Najveća promjena je u poslovanju između poslovnih subjekata (B2B). Više neće biti mogućnosti izdavanja računa u Wordu, Excelu ili PDF formatu – račun više nije papir koji se šalje i sprema, ili skenira i pohranjuje već elektronička poruka koja prolazi kroz sustav. Uz sve to, porezna uprava dobiva podatke iz e-računa radi kontrole i evidencije.

Kako se DocDoc.C uklapa u Fiskalizaciju 2.0?

Ulazni računi:

  • DocDoc.C automatski preuzima e-račune od informacijskih posrednika s kojima je integriran.
  • Nakon preuzimanja pokreće se definirani proces obrade: priprema - odobravanje - prijenos u ERP sustav.
  • Po završetku procesa ulazni e-računi mogu se pohraniti u DocDoc.C digitalnu eArhivu.
  • Svaki e-račun pri ulasku u eArhivu dobiva kvalificirani elektronički vremenski žig (QTS).

Izlazni računi:

  • Izlazne račune moguće je generirati putem DocDoc.C web sučelja ili u ERP sustavu.
  • Nakon generiranja u ERP sustavu račun se prenosi u DocDoc.C.
  • Nakon preuzimanja e-računa iz ERP-a ili stvaranjem e-računa kroz DocDoc.C web sučelje pokreće se definirani proces obrade: priprema - odobravanje - prosljeđivanje informacijskom posredniku radi fiskalizacije i dostave primatelju e-računa.
  • Po završetku procesa, izlazni računi se također mogu pohraniti u DocDoc.C eArhivu.

DocDoc.C digitalna eArhiva

U e-Arhivu pohranjuju se svi dokumenti koji podliježu zakonskoj obvezi čuvanja uključujući ulazne i izlazne e-račune, ugovore, platne liste i druge poslovne dokumente. Svaki dokument dobiva kvalificirani vremenski žig (QTS) i definiran rok čuvanja, a svi se događaji vezani uz dokumente bilježe. Sustav je u potpunosti usklađen s važećim zakonskim propisima.

Uloga DMS DocDoc.C u procesu Fiskalizacije 2.0

DocDoc.C - prednosti digitalnog i fiskalno usklađenog poslovanja:

  • Potpuna usklađenost sa zakonskom regulativom (Fiskalizacija 2.0, Uredba 4.0, eArhiva).
  • Jedinstveno mjesto za sve dokumente - ulazni i izlazni računi te ostali poslovni dokumenti.
  • Automatizirani procesi od zaprimanja/generiranja do odobravanja, fiskalizacije i arhiviranja.
  • Sigurna i certificirana eArhiva s kvalificiranim vremenskim žigom (QTS) i definiranim rokovima čuvanja.
  • Pouzdana podrška i održavanje - korisnicima je osigurana stručna podrška putem maila ili telefona, redovita ažuriranja sustava te prilagodba važećim zakonskim propisima.

Dodatni benefit uz DocDoc.C - EDInet

Dok izdavanje e-računa rješava zakonsku obvezu, EDInet kao informacijski posrednik automatizira kompletnu razmjenu poslovnih dokumenata između partnera.

EDInet posreduje u razmjeni ne samo računa već i narudžbenica, otpremnica, potvrda o narudžbi i drugih poslovnih dokumenata.

Ako se korisnik uz DocDoc.C odluči koristiti i našim rješenjem EDInet-om za razmjenu e-računa i EDI dokumenata, dobiva potpuno rješenje bez dodatnih tehničkih prilagodbi ili aktivnosti.

Za sva dodatna pitanja i pojašnjenja stojimo na raspolaganju. Kontaktirajte nas i saznajte sve detalje!