Prošli smo mjesec obilježili 2. rođendan našeg sustava za upravljanje dokumentima “DocDoc. C“
U dvije godine postojanja DocDoc.C DMS-a, radilo se puno. Sukladno zahtjevima korisnika i novonastalih potreba, osmišljavali smo nove ideje i funkcionalnosti, ali i razvijali i proširivali stare funkcionalnosti.
Popravljali smo nastale poteškoće i potrudili se maksimalno ispuniti zadatke te unaprijediti cjelokupni proces upravljanja dokumentima i zadacima.
DocDoc. C DMS danas broji preko 370 korisnika i 120 različitih tvrtki. Kroz sustav je prošlo nekoliko desetaka tisuća dokumenata, a zadaci su sada lako praćeni i sve je uvijek dostupno putem nekog od pametnih uređaja.
Sveukupno sadrži 60ak funkcionalnosti. (za svakog po nešto)
Prema anketi provedenoj prošle godine, najčešće korištene funkcionalnosti su:
- Pretraživanje i filtriranje dokumenata
- Upravljanje zadacima
- Unos raznih tipova dokumenata
Korištenje sustava za upravljanje dokumentima također se pokazalo kao velikom prednosti za vrijeme COVID-19 pandemije. Korisnici su iz svojih domova mogli neomatano raditi i pristupiti svim dokumentima te pratiti, odrađivati zadatke povezane s njima. S obzirom da DocDoc.C DMS ne zahtjeva instalaciju, već samo računalo ili pametni uređaj, sami prelazak na rad od kuće imao je malo manje prepreka.
Što smo sve napravili?
- Dodali smo mogućnost unosa i upravljanja s preko 20 novih tipova dokumenata (ponuda, rješenje, kompenzacije,elaborat, izjava, jamstvo, projekt, certifikat, razni tipovi ugovora….)
- Proširili smo polja i mogućnosti za postojeće dokumente
- Dodano je nekoliko novih procesa
- Dodatne funkcionalnosti eArhive – napredna pretraga, izvoz u Excel, potvrda arhiviranja
- Organizacijska struktura
- Novi ERP status računa – mogućnost vraćanja statusa o plaćanju ili djelomičnom plaćanju računa
- Dodavanje, pregled i rad s verzijama dokumenata – mogućnost dodavanja novih verzija dokumenta, brisanja ili vraćanja na starije
- Integracija s nekoliko novih ERP rješenja
- Dodatne funkcionalnosti prema Uredbi o uredskom poslovanju – klasifikacijski plan, predmeti, urudžbiranje
Hvala svim našim korisnicima, partnerima i zaposlenicima za ove dvije godine!
Nadamo se da će nadolazeća vremena dovesti do još više digitalizacija poslovanja te pozitivnih pomaka u upravljanju dokumentima i poslovnim procesima.