DocDoc.C DMS drugi rođendan!🥳

svi 10, 2022

Prošli smo mjesec obilježili 2. rođendan našeg sustava za upravljanje dokumentima “DocDoc. C“. U dvije godine postojanja DocDoc.C DMS-a, radilo se puno. Sukladno zahtjevima korisnika i novonastalih potreba, osmišljavali smo nove ideje i funkcionalnosti, ali i razvijali i proširivali stare funkcionalnosti.

Popravljali smo nastale poteškoće i potrudili se maksimalno ispuniti zadatke te unaprijediti cjelokupni proces upravljanja dokumentima i zadacima.

DocDoc.C DMS sustav danas broji preko 370 korisnika i 120 različitih tvrtki. Kroz sustav je prošlo nekoliko desetaka tisuća dokumenata, a zadaci su sada lako praćeni i sve je uvijek dostupno putem nekog od pametnih uređaja.

Sveukupno sadrži 60-ak funkcionalnosti. Prema anketi provedenoj prošle godine, najčešće korištene funkcionalnosti su:

  • Pretraživanje i filtriranje dokumenata
  • Upravljanje zadacima
  • Unos raznih tipova dokumenata

Korištenje sustava za upravljanje dokumentima također se pokazalo kao velikom prednosti za vrijeme COVID-19 pandemije. Korisnici su iz svojih domova mogli neometano raditi i pristupiti svim dokumentima te pratiti i odrađivati zadatke nad tim dokumentima. S obzirom na to da DocDoc.C sustav za upravljanje dokumentima ne zahtjeva instalaciju, već samo računalo ili pametni uređaj, sami prelazak na rad od kuće imao je malo manje prepreka.

Što smo sve napravili?

  • Dodali smo mogućnost unosa i upravljanja s preko 20 novih tipova dokumenata (ponuda, rješenje, kompenzacije,elaborat, izjava, jamstvo, projekt, certifikat, razni tipovi ugovora….)
  • Proširili smo polja i mogućnosti za postojeće dokumente
  • Dodano je nekoliko novih procesa
  • Dodatne funkcionalnosti eArhive – napredna pretraga, izvoz u Excel, potvrda arhiviranja
  • Organizacijska struktura
  • Novi ERP status računa – mogućnost vraćanja statusa o plaćanju ili djelomičnom plaćanju računa
  • Dodavanje, pregled i rad s verzijama dokumenata – mogućnost dodavanja novih verzija dokumenta, brisanja ili vraćanja na starije
  • ·ntegracija s nekoliko novih ERP rješenja
  • Dodatne funkcionalnosti prema Uredbi o uredskom poslovanju – klasifikacijski plan, predmeti, urudžbiranje.

Hvala svim našim korisnicima, partnerima i zaposlenicima za ove dvije godine! Nadamo se da će nadolazeća vremena dovesti do još više digitalizacija poslovanja te pozitivnih pomaka u upravljanju dokumentima i poslovnim procesima.

Zatraži trial verziju - Kontakt