4 funkcionalnosti koje optimiziraju produktivnost

sij 19, 2024

Personaliziranje kolona u prikazu dokumenata

Svaki korisnik može za sebe urediti koje kolone želi vidjeti u tablici. Naprimjer, ako želi vidjeti status računa u ERP-u, datum stavljanja dokumenta u DocDoc.C, datum zadnje izmjene i sl. može dodati kolone i prilagoditi prikaz prema svojim preferencijama. Moguće je odabrati do 10 stavki, a prikaz se lako mijenja klikom na ikonicu poviše tablice. Također, po svakoj koloni moguće je sortirati podatke.

Unos više dokumenata

DDC omogućuje brzo ubacivanje više dokumenata odjednom pomoću metode povuci i pusti (drag&drop) ili metodom odabira stavki s računala. Međutim, već pri skeniranju dokumentacije korisnik može ubrzati proces odvajanja dokumenata. Prilikom skeniranja iskoristiti mogućnosti samog sken uređaja i postaviti odvajanje dokumenata prepoznavanjem separacijskih listova ili sličnih oznaka. Pomoću navedenih metoda, ubrzava se proces digitalizacije papirnate dokumentacije.

Popunjavanje metapodataka iz sadržaja dokumenta

Korisnik iz skeniranog dokumenta može označiti i kopirati dijelove teksta. Neki dokumenti imaju već u sebi sloj koji je potreban kako bi se moglo kopirati riječi označavanjem, a na ostalim dokumentima DocDoc.C može raditi OCR. Nije potrebno mijenjati format učitanog dokumenta već samo omogućiti OCR u postavkama i pričekati da sustav sam raspozna sadržaj. Ova funkcionalnost štedi vrijeme jer nije potrebno prepisivati broj računa (IBAN), OIB i druge podatke.

Dodjeljivanje zadataka izvan procesa

Uz to što sustav ima postavljene procese za koje se automatski dodjeljuju zadaci određenim korisnicima, moguće je i dodatno poslati zadatak bilo kojem korisniku tvrtke. Na ovaj način se mogu pokriti izvanredne situacije koje se mogu tijekom procesa dogoditi kao što je dodavanje priloga, komentara ili provjera podataka.