Javna uprava došla je na red za digitalizaciju cjelokupnog poslovnog procesa uredskog poslovanja.

Nova Uredba o uredskom poslovanju, donesena 01.07.2021. predstavila je niz novih pravila, mjera i propisa za  rad cjelokupne državne i javne uprave.

Elektroničko doba bi tako u javnu upravu trebalo stići do 01.01.2023. što se navodi kao kranji rok za uspostavu informacijskih sustava koji su usklađeni s Uredbom.

Što nova Uredba nalaže?

Nova Uredba o uredskom poslovanju postala je preduvjet za digitalizaciju javne uprave. Njezina obveza uvođenja informacijskih sustava trebala bi pridonjeti transparentnosti i procesu uredskog poslovanja.

Informacijski sustavi moraju biti usklađeni s Uredbom kako bi bili primjereni za korištenje.

Novosti koje su donesene odnose se na pojmove: informacijski sustav uredskog, poslovanja, jedinstveni identifikator, jedinstvena oznaka pismena, optičko prepoznavanje teksta, kvalificirani elektronički pečat, kvalificirani elektronički potpis i pouzdani popis.

Na koga se točno primjenjuje Uredba?

Primjenjuje se na:

  1. Državna tijela:
    • Tijela državne uprave – ministarstva, državne upravne organizacije (središnji uredu, državni inspektorat, državna ravnateljstva)
    • Druga državna tijela – Hrvatski Sabor, Vlada RH, Ustavni sud…
  2. Lokalne i područne samouprave  (gradovi i županije):
    • Predstavnička tijela – općinska vijeća, gradska vijeća, županijska skupština…
    • Izvršno tijelo – općinski načelnik, gradonačelnik, župan

DocDoc. C DMS i Uredba

S obzirom da je DMS direktno povezan s uredskim poslovanjem on mora biti u prilagođen mjerama i pravilima nove Uredbe o uredskom poslovanju.

DocDoc.C DMS usklađen je s potrebnim regulativama i novom Uredbom što ga čini pogodnim i za poslovanje u javnoj upravi.

Korisnici sada mogu kreirati predmete, dodati vrste postupka (upravni postupak 1.st/2 st. neupravni postupak), klasificirati ih, odrediti rok čuvanja, stranku i slično.

Neke funkcionalnosti koje su određene Uredbom kao što je OCR ili elektornički potpis već postoje kao dio našeg DMS-a.

Dodatne potrebe i specifičnosti uvijek analiziramo i po potrebi dodajemo kako bi klijenti zaista imali potpun sustav za upravljanje dokumentima.

DocDoc.C DMS uz funkcionalnosti za javnu upravu, sadrži i mnogo drugih koje možete provjeriti na: https://www.docdocc.hr/funkcionalnosti/

Za više informacija ili prezentaciju, možete nas kontaktirati putem kontakt forme ili na mail:frequent[email protected]