DocDoc.C DMS sustav za upravljanje dokumentima proslavio je svoj 1. rođendan! 🥳
Unutar naše prve godine, preko sto tvrtki odlučilo se riješiti briga oko nadzora, pristupa i kontrole poslovne dokumentacije i poslovnih procesa koristeći se našim DMS sustavom.
Za naše korisnike svi dokumenti sada su na jednom mjestu, lako se prate i pretražuju, arhiva je uredna i dostupna uvijek, a svaki korisnik sustava samostalno određuje vidljivost i razinu tajnosti dokumenata.
Sve smo to još dodatno zaštitili s nekoliko funkcija koje se odnose na samu sigurnost (npr. 2FA) i nizom dorada za ugodniji rad (npr. “tamni način” rada).
Što smo sve napravili?
Naš DDC stalno unaprjeđujemo novim funkcionalnostima kako bi Vam olakšao poslovanje:
- Unos raznih tipova dokumenata (računi / eračuni, putni nalozi, bankovni izvještaji, platne liste….)
- Digitalna (elektronička) arhiva – e-Arhiva
- Digitalni potpis + vremenska oznaka
- Prepoznavanje barkoda
- Napredne pretrage dokumenata
- Ovlaštenja na dokumentima
- Zaključavanje dokumenata
- Prava pristupa dokumentima po razini tajnosti
- Dvostruka autentifikacija (2FA)
- Podsjetnici o datumima
Upravljanje dokumentima i poslovnim procesima može biti lako, a uz DocDoc. C DMS to je upravo tako.
Od srca zahvaljujemo svim našim korisnicima koji nam pomažu da iz dana u dan budemo sve bolji.
Veselimo se daljnjem razvijanju našeg sustava i digitalizaciji Vašeg poslovanja!
Za više informacija o našem DocDoc.C sustavu za upravljanje dokumentima kontaktirati nas možete putem kontakt forme ili na tel: +385 (0)1 78 97 301